CARNET - ova konferencija - Na granici mogućeg

„CARNET-ova konferencija za korisnike – CUC godišnje je okupljanje CARNET-ovih korisnika i suradnika, uključujući učitelje, nastavnike i ravnatelje u osnovnim i srednjim školama, profesore na fakultetima, CARNET sistem inženjere i koordinatore, članove znanstveno-istraživačke zajednice, kao i informatičke stručnjake i gospodarstvenike iz područja informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT).

Konferencija se kontinuirano organizira od 1999. g.. Tradicionalno se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i Ureda predsjednice Republike Hrvatske, koji tako iskazuju potporu djelovanju Hrvatske akademske istraživačke mreže – CARNET u poticanju primjene informacijskih i komunikacijskih tehnologija u hrvatskome društvu.“ (https://www.carnet.hr/)

“Carnet” potiče suradnju, razmjenu informacija, znanja i iskustava te objavom natječaja poziva učitelje, profesore, ravnatelje da  prijave svoj rad i održe predavanje, radionicu ili sl..  Radovi su se mogli prijaviti u četiri kategorije: konferencijski rad, interaktivno izlaganje, radionica i ogledni sat.

Kolegica Anita Ružman Branković prof. hrvatskog jezika i ja odlučile smo se odazvati na objavljen natječaj/poziv 21. “CARNET-ove konferencije”. Na našu veliku radost Povjerenstvo odnosno rencenzentori odabrali su naš zajednički rad „Suradničko učenje – bajke Ivane Brlić Mažuranić“ te ga uvrstili u program 21. “CARNET-ove konferencije”.

Vertikalna suradnja s kolegicom Anitom Ružman Branković prof. hrvatskog jezika ostvarena je kao suradnja između učenika 4. a i 6. d r. s temom “Suradničko učenje – Bajke Ivane Brlić  Mažuranić”.  Naše aktivnosti planirale smo Školskim odnosno - razrednim kurikulom šk. god. 2018. / 2019.. Povezao nas je zajednički cilj – čitanje bajka Ivane Brlić Mažuranić, poticanje čitanja,  procijeniti razumijevanje pročitanog. Željele smo ukazati učenicima učiti kako učiti samostalnim učenjem, suradničkim učenjem, učenici su proveli samoprocjenu i vršnjačku procjenu. U svojem 4. r. primjenila sam i model učenja - obrnuta učionica. Ostvarile smo osam različitih aktivnosti za suradničko učenje; samostalno istraživanje učenika, kritičko promišljaje, refleksiju zajedničkog rada; vrednovanje učenika. Izvršile smo i diseminaciju zajedničke suradnje.

Sudjelovanjem kao predavač na 21. „CARNET-ovoj konferenciji za korisnike –  CUC 2019. u Šibeniku od 5. – 8.11. 2019. u Šibeniku održala sam predavanje pod temom „Učenik u fokusu“ te prikazala s osobnog aspekta učiteljice razredne nastave zajedničke aktivnosti i pozitivna iskustva, preporučila takav vid suradnje unutar/izvan škole: vertikalna suradnja i model poučvanja: obrnuta učionica, suradničko učenje uz primjenu digitalnih alata.

Suzana Hergotić, učiteljica razredne nastave

1 

2

 

3

 

4

 

5