Učenici 8.d razreda su na blok satu informatike izrađivali u parovima Kahoot kvizove na temu oblika elektroničkog nasilja, posljedica elektroničkog nasilja, prevencije elektroničkog nasilja i smjernica kako postupati kad se takvo nasilje dogodi. Učenici su koristili web stranice i materijale Centra za sigurniji Internet (csi.hr) te web stranice Dan sigurnijeg interneta (dansigurnijeginterneta.org).

Danijel Balaško

DSCN5445

DSCN5448

DSCN5449

DSCN5451

DSCN5452

DSCN5455

DSCN5463

 


 

 

Danas smo u 7.d obilježili Dan sigurnijeg interneta. Ovu važnu međupredmetnu temu Uporabe informacijske i komunikacijske tehnologije povezali smo s engleskim jezikom. Raspravljali smo o 10 potencijalno rizičnih ili nepoželjnih situacija na internetu, a zatim zaigrali Kahoot kviz o sigurnosti i opasnostima na internetu. Na engleskom, naravno!

Martina Kobaš

 


 

Učenici 6.a Dan sigurnijeg interneta s razrednicom su obilježili kratkom aktivnošću na satu engleskog jezika. Pogledali su video s osam savjeta kako se ponašati na internetu, što izbjegavati te kako pomoći u stvaranju sigurnosti na internetu. Tijekom gledanja videa, zapisivali su one savjete koje su smatrali najbitnijima. Nakon gledanja razrednica je povela kratku raspravu. Zaključili smo da iako su izdvajali samo nekoliko savjeta, svih osam je itekako korisno i važno.

Iva Kolar


 

 

Učenici 3. a razreda obilježili su Dan sigurnijeg interneta gledanjem video materijala: CYBERBULLYING: POSTOJI IZLAZ! na web stranici Udruge Korak po korak. Razgovarali smo elektroničkom nasilju, pogledali poster s Neticinim savjetima, razgovarali, komentirali i zaključili da  treba slijediti savjete kako bi uvijek bili sigurni na internetu. Pogledali smo film na YouTube: Sigurnost na internetu  te Priručnik za sigurnost na internetu: Crvenkapica. Izradili smo likovne radove s porukama za sigurnost na internetu.

 

Učiteljica: Ines Geršić-Bodinovac

1

2

3

4

5

6

7

8

 


 

 

Dan sigurnijeg interneta, 4.c razredni odjel, obilježio je vođenim istraživanjem na Satu razrednika (video – 5 savjeta za sigurnije korištenje interneta) te stvaranjem edukativnog plakata na satu Likovne kulture (kompozicija točaka i crta, smještaj u formatu).

 

Razrednica: Karmen Bardek

1

2

3

4

5

6

 


 

 

Učenici 1.c, učiteljica Đurđica Pošta

20210209 114419

20210209 114435

 


 

 

Učenici 1. razreda PŠ Reka, učitelj Davor Šokec

viber slika 2021-02-11 18-42-39

viber slika 2021-02-11 18-42-44

 


 

 

SIGURNIJI INTERNET - 2021 U 2. a razredu

Učenici 2. a tematskim tjednom, zajedničkim aktivnostima, učili su kako uljudbeno razgovarati tijekom telefonskoga razgovora, razgovora putem pametnoga telefona, pisati poruke koristeći aplikacije za pametne telefone, pisati poruke koristeći digitalna mrežna sjedišta te pretraživanje putem interneta/međumrežja pa su tako obilježili 9. veljače „Dan sigurnijeg interneta“. Svoje znanje primjenjivali su u stvarnoj situaciji uz nadzor i podršku učiteljice i roditelja.

Nakon što su pročitali knjigu „Maca Papučarica“ Ele Peroci svojem suučeniku pisali su i čitali svoje dojmove o pročitanoj priči istoimene knjige na ilustraciji predloška pametnoga telefona.

Tijekom sata razrednika učenici su stjecali znanja o sigurnome digitalnom okružju, poštujući mišljenje i osjećaje drugih te učili kako reagirati na neželjene kontakte i sadržaje, spoznali stvarnu činjenicu o trajnosti podataka na internetu (tragovi) i potrebi zaštite i poštovanja svojih i tuđih osobnih podataka.

Dramskim postupcima u nastavi, improvizacijom i igrom uloga podijeljeni u parove: glumili su razgovor putem pametnoga telefona, pisali pitanja odnosno odgovore o naučenome. Stjecali su znanje o odgovornom ponašanju na internetu oblikujući umnu mapu o prihvatljivome ponašanju u poznatom i sigurnom digitalnom okružju. Učili su jednostavne strategije za zaštitu osobnih podataka u kontroliranim uvjetima i sigurnome okružju. Primijenili su u praksi naučeno pretražujući sigurne poveznice koje je poslala učiteljica na „Microsoft Teams“ – 2. a i izvršavali zadatke pretraživanje podataka putem sigurnih poveznica uz podršku roditelja. Uporabom „Learning Apps org.“ mrežnim sjedištem razvijajući samostalnost i kreativnost u radu napisali su poruku učiteljici izrazivši svoja zapažanja, misli i osjećaje o provedenim aktivnostima kroz samoprocjenu znanja i postavljali pitanja.

Poveznica na video uradakprikaz aktivnosti učenika 2. a razreda

Učiteljica, Suzana Hergotić