Aktivnosti povodom Noći knjige 2023.

Noć knjige i igre u 1.b

U petak 21. travnja 2023. obilježili smo „Noć knjige i igre“ brojnim zanimljivim aktivnostima u školskoj knjižnici. Na taj smo način spojili čitanje, igru i Dan planeta Zemlje. Na početku druženja roditelji su uživali u kratkim igrokazima i recitacijama koje su za njih pripremili učenici 1.b.

7

Nakon toga podijelili su se po grupama i zajedno sa svojom djecom izrađivali bubamare i gljive, napravili malo istraživanje o zadanim životinjama i biljkama, učili o recikliranju, odigrali društvene igre po želji (šah, 5 sekundi, Jenga, Čovječe, ne ljuti se…), rješavali zagonetke i rebuse ili jednostavno uživali u zajedničkom čitanju slikovnica i časopisa u mirnom kutku. Uz kekse i kolačiće, roditelji su se međusobno bolje upoznali i proveli kvalitetno vrijeme sa svojom djecom. Zahvaljujemo roditeljima na dolasku i veselimo se novim zajedničkim aktivnostima!

Aktivnost pripremile učiteljica Tajana Rižner i školska knjižničarka Paula Rajh

Sve fotografije možete pogledati na poveznici: Noć knjige

 

3.c pripremio Zmajićima lutkarsku predstavu

Nekoliko učenica 3.c, njihova učiteljica Đurđica Pošta i školska knjižničarka Paula Rajh povodom Noći knjige 21. travnja posjetile su Dječji vrtić Igru. Za vrtićku skupinu Zmajiće učenice su pripremile igrokaz „Čuvajmo šumu“ autorice Tihane Lipovec Fraculj. Lutke su učenice same izradile, a na kraju predstave poklonile su ih vrtićancima. S malim smo predškolcima (a među njima ima i budućih Nemčića) i njihovim tetama Davorkom Draganić i i Ivanom Koščak nakon igrokaza razgovarali o važnosti recikliranja, Danu planeta Zemlje i čuvanju prirode. Skupini Zmajići poklonili smo cvijet koji će krasiti njihov vrtić i podsjećati ih na ugodno druženje.

 

Aktivnosti u projektu Čitanje ne poznaje granice

Učenici 3. c zabavili su se igrajući igru Escape Room u knjižnici. Knjižničarka im je zadala brojne zanimljive tragove (zagonetke, rebuse, mozgalice, labirinte, Morseovu abecedu) koje su morali rješavati. Bili su ograničeni vremenom, svaka je zagonetka vodila do druge pa su morali brzo i točno razmišljati. Konačno rješenje bilo je Oskar – odnosno knjiga „Kako je Oskar postao detektiv“ koju čitaju za projekt „Čitanje ne poznaje granice“. Tako su učenici na trenutak postali mali detektivi i zabavili se. Osim toga, napravili su i šareni plakat povezan s knjigom, zabavne ukrase za fotografiranje te je u planu predavanje o disleksiji, teškoći s kojom se susreće glavni lik djela. Učenici se pripremaju i za malu predstavu i ples koje će predstaviti u Sloveniji. Jedva čekamo vidjeti ih!

Učenici 4. a također sudjeluju u ovom projektu. Oni su izradili društvenu igru „Anice, zaljubi se„ povezanu s djelom „Anica i prva ljubav“. Prije toga sa školskom su knjižničarkom razgovarali o prednostima i manama života na selu, odnosno, mjestu na kojem Anica upoznaje svoju prvu ljubav. U tijeku je i nastanak radijske emisije povezan s ljubavi i zaljubljenosti koju ćete uskoro imati prilike poslušati. Još se planiraju predstaviti i malim lutkarskim igrokazom i zajedničkom pjesmom o Anici. Svi se veselimo odlasku u slovenski gradić Sladki Vrh u lipnju, predstavljanju naših aktivnosti i druženju s partnerskom školom. Do tada uživamo čitajući slovenske autore i njihova djela te učeći o Sloveniji.

8

9